FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN

ALGEMEEN

Waar zijn jullie gevestigd?
WATCH ME. Sunglasses is een webshop die is gevestigd in Amsterdam en is opgericht in 2019. Exclusiviteit speelt tegenwoordig een grote rol. Mensen drukken zich uit met dure merken. Wij van WATCH ME. Sunglasses geloven dat stijl belangrijk is en laat zien wie je bent, maar dat hiervoor geen dure merken nodig hebt. Wees gewoon jezelf en draag producten die je leuk vindt zonder merken te laten zien. Exclusiviteit speelt tegenwoordig een grote rol. Mensen drukken zich uit met dure merken. Wij van WATCH ME. Sunglasses geloven dat stijl belangrijk is en laat zien wie je bent, maar dat hiervoor geen dure merken nodig hebt. Wees gewoon jezelf en draag producten die je leuk vindt zonder merken te laten zien.
Hoe kan ik contact opnemen met jullie?
We zijn direct bereikbaar via onze chat of via  contact@challas.nl
Hoe lang voordat u reageert?
Wij reageren altijd binnen 24 uur. In de meeste gevallen reageren we binnen 1 uur. Onze medewerkers zijn elke dag beschikbaar, ook in het weekend.
Zal uitverkocht items worden bijgevuld?
Wanneer een van onze zonnebrillen worden uitverkocht, zullen we proberen om deze zo snel mogelijk bij te vullen Sommigen zijn exclusief en om deze reden kunnen we niet garanderen dat het terugkomt. Wij raden je aan om onze social media in de gaten te houden en je aan te melden voor de nieuwsbrief om meldingen te ontvangen.

VRAGEN OVER VERZENDING & BESTELLEN?

Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden meer dan 50 landen. Kijk onze pagina Verzending & Levering voor een heel overzicht van landen. Of neem contact met ons op via   contact@challas.nl
Betekent gratis verzending echt gratis?
Ja, onze verzending is ECHT gratis.
Hoe kan ik mijn bestelling bijhouden?
Zodra je betaling is afgerond en je bestelling is verwerkt, ontvangt je een e-mail met informatie over je bestelling. In deze mail vindt je een track & trace code, met deze code kan je precies zien waar jouw pakket op dat moment bevindt. Je kan het traceren door te klikken op deze link:   Volg uw bestelling
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
Neem contact op met onze vertegenwoordiger bij   contact@challas.nl  . Hij of zij is meer dan blij om u te updaten op uw bestelling en de geschatte leveringsdatum.
Moet ik een aantal rechten of belastingen betalen?
Nee, in de meeste gevallen betaal je geen andere onnodige kosten. WATCH ME. Sunglasses is niet verantwoordelijk voor eventuele rechten of belastingen dat wordt toegevoegd aan je bestelling in het land van bestemming, deze zijn volledig de verantwoordelijkheid van de koper. Mocht je hier last van hebben. Neem contact met ons op, we kunnen een oplossing voor je vinden.
Mijn pakket heeft schade opgelopen, wat nu?
Het is jammer als je pakket is beschadigd. Soms hebben we helaas geen controle tot onze koeriers. Neem dan contact met ons op via   contact@challas.nl  met je ordernummer en wij zullen je probleem oplossen.

RETOURNEERT & RESTITUTIE

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Onze retourgarantie geeft je het recht om het product om welke reden dan ook terug te sturen. Hou in gedachten alle bestellingen dat geplaatst is tijdens de verkoop of korting zijn definitief en zijn dus niet mogelijk om te worden geretourneerd. Je hebt het recht om het pakket te openen en de inhoud te controleren, maar het product moet binnen 14 dagen nadat je het hebt ontvangen, ongebruikt worden geretourneerd. Alle originele verpakkingen, prijsetiketten e.d. worden met het product geretourneerd zonder te zijn geknoeid.
Ik wil iets terug retourneren,, wat moet ik doen?
Retourzendingen accepteren op alle items om welke reden dan ook, zolang artikel & verpakking in perfecte staat wordt geretourneerd. Houd in gedachten alle bestellingen geplaatst tijdens de verkoop of korting zijn definitief en zijn dus niet mogelijk om te worden geretourneerd. Voor retour instructies u contact opnemen met onze klantenservice op   contact@challas.nl
Hoe snel krijg ik mijn restitutie?
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij een e-mail om je ervan op de hoogte te brengen dat wij uw geretourneerde object hebben ontvangen. Wij zullen je ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of verwerping van uw restitutie. Als het goedgekeurd wordt, dan zal de terugbetaling worden verwerkt, en een krediet zal automatisch worden toegepast oorspronkelijke wijze van betaling, binnen 14 dagen na ontvangst.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit is mogelijk, alleen als de bestelling nog niet verwerkt. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op. Vanaf het moment dat de bestelling is verwerkt, is het echter niet mogelijk de bestelling te wijzigen of te annuleren.
Ik heb een bestelling geplaatst tijdens de verkoop. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Alle bestellingen geplaatst tijdens de verkoop of korting zijn definitief en zijn dus niet mogelijk om te worden geretourneerd. Als er iets mis is, neem dan contact op met onze klantenservice op   contact@challas.nl
Ik mis meerdere producten in mijn pakket?
Maak je geen zorgen als een product ontbreek. Als je meerdere zonnebrillen hebt besteld, sturen wij deze vaak apart op. Daarom ontvang je ook 2 of meerdere tracking nummers. Zo krijg onze klanten zo snel mogelijk hun brillen thuis gestuurd.

BETALINGEN

Welke betaalmethoden accepteert u?
De meeste betalingsmethoden worden door ons geaccepteerd: Apple Pay, PayPal, Master, Visa, Amex, IDEAL, Stripe, wij accepteren ook alle belangrijke creditcards en debetkaarten via onze beveiligde payment gateway.
Hoe zit het met Western Union of bankoverschrijvingen?
Helaas accepteren we geen Western Union of bankoverschrijvingen.