VERZENDING & LEVERING

GRATIS VERZENDING WERELDWIJD

Wij verzenden naar meer dan 50 landen wereldwijd. Zie in de onderstaande lijst of wij ook in jouw land bezorgen. Hieronder zie je ook hoelang de levertijd is per land. In de meeste gevallen sturen we sneller dan de levertijd.

Let op: wij leveren helaas niet aan landen in Afrika.  

 

 

Landen Levertijd
Nederland 7-15 dagen
België 7-15 dagen
Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Italië 7-15 dagen
Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland 8-19 dagen
Rest van Europa 8-20 dagen
Verenigde Staten, Canada 5-19 dagen
Australië, Nieuw-Zeeland 8-20 dagen
Japan, China, Hong Kong, Zuid-Korea, Singapore 8-20 dagen
Rest van de wereld 10-25 dagen


ORDER VERWERKING & TRACKING

Als de artikel op voorraad is, wordt het binnen 1-2 werkdagen verwerkt en zal de bestelling zo snel mogelijk verstuurd. Zodra de tracking nummer beschikbaar is, krijg je per e-mail hier een bericht van. Let op tijdens een feestdagen kunnen er kleine vertragingen ontstaan.

Het is uw verantwoordelijkheid om het verzamelen van het perceel te regelen zodra verzonden. Als u niet thuis bent om uw pakket te ontvangen, zal het item worden gehouden op lokaalpost kantoor voor de inning. Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor bestellingen afgewezen door de ontvanger, of Return-to-Sender als gevolg van niet-incasso. In dit scenario zal een re-Delivery fee van toepassing zijn. Er worden geen restituties toegekend voor bestellingen die als gevolg van niet-incasso worden geretourneerd.


RETOURNEREN & RUILEN

Onze retourgarantie geef je het recht om het product om welke reden dan ook terug te sturen. Je hebt het recht om het pakket te openen en de inhoud te controleren, maar de producten moeten wel binnen 14 dagen na ontvangst van het product aan ons worden geretourneerd. Alle originele verpakking prijsetiketten, enz., moeten met het product worden geretourneerd zonder dat er mee geknoeid is. De kosten voor het retourneren van een artikel zijn tegen de kosten van de klant.

Als je een bestelling retourneert, moet altijd de tracking nummer en ontvangstbewijzen bewaard worden, dit is de bewijs dat de bestelling geretourneerd is.

Bij het retourneren van goederen, zorg ervoor dat op het pakket duidelijk 'retourneren' geschreven staat. Bij het terug sturen kies dan: geretourneerde goederen, geen commerciële waarde. Eventuele invoerbelastingen worden in mindering gebracht op de restitutie. Voor verdere stappen in dit proces neem contact met ons op via   contact@watchmesunglasses.com  met je ordernummer en het product dat je wilt retourneren.


KOERIERS